Ordna med uppfarten mot huset

Det är väl en skön känsla att kunna köra upp bilen på en ny uppfart till huset. Så att du slipper en halvfärdig eller något som det är dags att byta ut eller förnya. Uppfarter ska ju vara en tillgång och avpassat till ditt hus.

Inte bara bilen på uppfarten

En uppfart kan se ut lite hur som helst beroende på vilken yta du har att spela med. Det kan vara en rak och kort variant eller kanske en längre med möjlighet till en parkeringsplats. Dessutom har vi förutom bilar, kanske cyklar och mopeder som ska ha sin plats också.

Allt hänger på hur dina behov ser ut. Framför allt får vi inte glömma årstiderna heller. Snö och regn är väl kanske de jobbigaste väderelementen och varför inte då fundera på om du ska ha ett tak att köra in under för att lasta av.

Räcker inte med spade

Nej, det räcker inte med en spade för att sätta igång med att lägga en uppfart oavsett storleken. Så använd produkter från Simex för att göra ditt arbete så smidigt och grundligt gjort som möjligt. I längden lönar det sig att vara noggrann och dessutom välja plattor eller annat material som tål tufft väder.